Binary Alternativ Indikator Programmerare


Madmanmos 21 Apr 2015.Hi alla, jag är ny här men har hittat denna indikator som är en sextio sekunder indikator Jag skulle gärna veta vad s i indikatorn. Och om en programmerare kan ta cirkeln och göra den till en pil som skulle vara trevligt Jag var i kontakt med indikatorns ägare så jag är lite rädd över det här. Kanske snöar här lol. Så inte säker på om jag kan ge mitt e-mail kan någon maila mig då kan de skicka den ändrade versionen här med pilar. Det är rimligt Exakt så värt ett besök Låt mig veta om någon är intresserad. Byron88 21 Apr 2015.Först av allt Låt mig presentera mig för dig Jag heter Alex Jag är en näringsidkare och programutvecklare År sedan hittade jag ett lukrativt sätt att tjäna pengar från Komfort i mitt hem Jag blev introducerad till världen av binär alternativ handel Först och främst var det som en hobby mot mig Jag sprang ett mjukvaruutvecklingsföretag och min huvudsakliga inkomstkälla var från order som jag fick för att koda olika typer av programvara som var Inte kopplad till finansmarknaderna i någon w Ay Senast började jag lära mig världen av finansmarknadshandel och hitta binära alternativ som det enklaste och mest praktiska sättet att handla. Efter ett stort antal sömnlösa nätter lyckades jag äntligen hitta ett sätt att analysera marknaden som fungerade för mig Jag ville att jag var glad att hitta något som fungerade, men jag mötte också ett problem. När handeln var, var mina diagram ofta vanliga med många indikatorer. Om du redan försökte handla är jag säker på att du förstår hur det känns när du behöver titta på ett dussin Av indikatorer på diagrammen Egentligen är det inte dåligt när du har många indikatorer Problemet är hur du tolkar vad de visar för dig. Det är vanligtvis inte en lätt uppgift eftersom indikatorerna ofta leder dig till förvirring och inte till höger Beslut Jag arbetade sedan mer för att välja handelsmetod och indikatorer som gav mig bästa resultat Jag säger inte om stora vinnare över natten jag berättar om konsekventa långsiktiga resultat Detta är faktiskt vad Jag behövde jag tydligt förstått att riktiga pengar gjordes steg för steg i en lugn takt och inte med framgång över natten. Tro mig, det här är sanning som fördes till dig av redan en framgångsrik näringsidkare. När handel måste du vara disciplinerad och dedikerad till din handelsmetod Och För att vara tillägnad något, borde du känna dig bekväm när du jobbar med det. Jag föredrar alltid att göra saker enkelt. Jag förstod om jag inte behövde använda en massa indikatorer, det skulle vara lättare att handla, först och främst psykologiskt. Lyckligtvis var jag En programmerare också och inte bara en näringsidkare Så jag bestämde mig för att lägga min strategi och indikatorer i en mjukvara som skulle ge mig tydliga signaler som jag inte ville sitta framför diagrammen och tittade på ett dussin indikatorer för att inte missa Inträde jag har lagt in kod min bästa kunskap och bästa handelsindikatorer inklusive de som jag designade speciellt för min egen handel och aldrig gjort dem tillgängliga för allmänt bruk. Förresten har du någonsin tänkt på hur bra Strategi ska se ut som jag menar vad som egentligen är en bra strategi för dig Vad betyder det att ha en bra och pålitlig handelsmetod Varje person kan ha sin egen förståelse av saken men jag är säker på att det kommer att finnas en sak gemensam i Alla svar Binära alternativ handlare söker en tillförlitlig strategi som konsekvent kommer att öka sina pengar Tro mig om du letar efter en strategi som kommer att vinna alla dina affärer, troligtvis kommer du aldrig hitta en. Det finns så många saker att påverka Marknadsbeteendet så till och med en mycket begåvad näringsidkare eller superprogramvara kan helt enkelt inte förutsäga dem alla. Du borde sluta jaga efter en strategi som bara får dig att vinna vinnande affärer. Det här är en väg till ingenstans. Dessutom kan du ofta träffa marknadsförare på nätet som erbjuder dig 90 Vinna vinst när du säljer sina handelssystem Tror inte på det Eller jag vill hellre säga att du borde förstå sådana påståenden på ett annorlunda sätt. Du ser ibland att du kan ha ens 100 vinnare i en Dag men du kan förlora hela den andra dagen. Så ett sådant system hjälper dig tror jag nej Vad du behöver är stabila resultat Du behöver inte ha 100 eller 90 vinstfrekvens för att kunna leva binära alternativ för handel. Faktum är att allt du behöver är att ha Långsiktiga stabila resultat av 70-80 vinstfrekvens Detta är faktiskt ett mycket bra förhållande som gör att du kan göra konsekvent vinst månad för månad och år för år De flesta bra system där ute kommer att ge dig 60 vinstfrekvens som inte räcker för att ha konsekvent Returnerar Det är därför som vanliga handlare använder riskabla tekniker som Martingale när de måste dubbla eller tredubblas med sina initiala insatser efter en förlust för att återhämta de förlusterna. Det här är för farligt och inte ett bra sätt att handla om du vill stanna kvar i den här verksamheten länge Dessutom gör nästan varje system där ute arbetet med flera indikatorer samtidigt, ibland är diagrammen överbelastade med indikatorer så att du inte ens kan se ljuset tydligt. Såsom nämnts ovan leder sådana saker till förvirring och minskar Din vinstfrekvens och påverkan handel på ett negativt sätt. Med min programvara kan du ha en stabil långsiktig vinstfrekvens på 70-80 vinstfrekvens i binär alternativhandel. Så här är vad du behöver för att få en kant över din binära alternativmäklare . Jag har medvetet nämnt ordet långsiktigt flera gånger. Du ser ofta när människor ser en annons som 90 exakt binäralternativ, de vill vanligtvis prova det. Egentligen hittade jag de flesta nybörjare handlar jag alltid efter en så hög win-sats jag bara Vill berätta lite enkel men ändå väldigt viktig sanning om alla sådana superhandelssystem eller mycket exakta indikatorer vilka annonser du kan se på internet När du testar något system, min eller någon annan s, måste du alltid förstå hur verklig noggrannhet Mäts Du måste handla minst 100 affärer för att se en verklig noggrannhet i handelssystemet. När du utformade min metod testade jag också den noggrant justera och perfekta det. Det är därför jag alltid säger att långsiktiga resultat är vad Är väldigt viktigt. Endast långsiktiga resultat kan ge dig välstånd i ditt liv. Endast långsiktiga resultat kan förvandla dig från en nybörjare till en professionell investerare. Och här är varför jag inte ger och kommer aldrig ge dig några löften om mycket höga vinster eller Garantier för övernattning framgång för att jag inte vill säga vanligt marknadsföring fluff här Mitt mål är att visa dig hur verkligen sakerna händer i denna verksamhet Jag har provat många strategier tillgängliga för köp eller gratis på internet De flesta av dem gav mig Inte mer än 50-55 vinsthastighet Hej, det är som en flip of a coin Det fanns system som fungerade ännu värre som inte kan användas i handel alls. Det är väldigt viktigt att förstå hur marknaden fungerar, hur priset fungerar Är tusentals olika indikatorer men vi kan inte använda dem alla, vi kan naturligtvis t Om du vill skapa en riktigt bra arbetsstrategi borde du förstå marknaden, dess starka och svaga punkter. Du borde försöka förstå principerna för hu Ndreds av olika indikatorer och välj bara de som representerar marknadens beteende i mest sann grad. Eller du kan designa din egen om det behövs för att fylla i de saknade delarna av strategin. När du använde indikatorerna var jag aldrig helt nöjd med hur indikatorerna visade mig vad S händer på marknaden Så jag bestämde mig för att göra vissa förändringar i vissa indikatorer och designa mina egna som som ett resultat blev en del av min fulla metod Efter att ha testat ett stort antal indikatorer och strategier gjorde jag min strategi att utvecklas och det är så Binär Options Beast föddes. Som sagt tidigare finns det tusentals olika strategier på marknaden och vanligtvis är de flesta för komplicerade att tillämpa. Några handlare tror att om de har många indikatorer på sina diagram skulle de kunna ta Bättre affärer Det är inte sant Verkligheten är annorlunda Faktum är att de mer indikatorer du har på ditt diagram desto svårare kommer det att vara att handla Varför det leder till förvirring Det blir svårare att se th En verklig bild av marknaden, eftersom indikatorerna kommer att ge dig olika marknadsinformation som leder dig till förvirring I mitt handelssystem kommer dina kartor att vara tydliga och enkla och signalerna blir lätta att följa Glömma röriga kartor Glöm inte dussintals Indikatorer på dina diagram Glöm komplexa saker När du använder mitt system kommer du att njuta av den enkla funktionen som den ger. Min unika strategi ger dig möjlighet att handla med de många olika alternativen vid tidutgångar Det spelar ingen roll vilken typ av näringsidkare du är Det gör inte Om du föredrar kortsiktig eller långsiktig handel, kommer mitt system att hjälpa dig med alla dina uppgifter. Utlängningsintervallet är från 60 sekunder fram till det dagliga utgåvan. Detta är utbudet 99 av handlare använder. Egentligen kan du försöka handla ännu längre, men det finns Behöver inte göra det eftersom det kommer att finnas väldigt få signaler på så långa avstånd om din utgång är mer än en dag Dessutom varför väntar så länge om du kan tjäna pengar inom en dag s Bara några timmar eller minuter Du kan handla alla finansiella instrument, det vill säga valuta, metaller, index eller lager. Och kom ihåg, mina binära alternativsignaler kan programvara ge dig alla typer av signalvarningar som förenklar din handel kraftigt. När du har en signal, Mjukvaran kommer att varna dig med ljud, popup-meddelandefönster, e-post till din inkorg och även skicka ett sms till din telefon. Ta en titt på de resultat du kan uppnå med mitt system. Mark 26 Live Trades. March 24-25 Live Trades. March 17-18 Live Trades. My programvara fungerar bra i 2016.And mer affärer ner nedan. Det finns fler affärer här nedanför. Vill du se mer Här är en skärmdump. Actually den enda gränsen är din mäklare som tillhandahåller Du med instrument för handel Men de flesta mäklare ger ett brett utbud av finansiella instrument att handla så om du önskar att du kan handla så många instrument som du vill. Det betyder att du har gott om möjligheter Det spelar ingen roll om du är nybörjare eller profför, alla kommer Hitta användningen i min metod Dessutom ger enkelheten i mitt system dig möjligheten att inte begränsa hur många instrument du handlar med vanliga handelsmetoder du kan inte handla effektivt mer än flera instrument på en gång eftersom du måste titta på många faktorer i Marknaden och indikatorerna på dina diagram, som även kan visa motsägelsefulla uppgifter som leder till förvirring. Börja med detta ögonblick. Glöm inte ordet förvirring kasta den bort från ditt ordförråd. Nu blir handel mycket enklare för dig om du använder binära alternativ Beast trading system. Some folk frågar mig frågor som varför behöver jag dela min programvara och handelserfarenhet med andra människor Skulle det inte vara bättre att behålla detta system för mig själv Tja, svaret är enkelt Som jag sa tidigare är jag inte En näringsidkare bara men också en programmerare Varje programmerare är en skapare Och varje skapare kan kallas detta namn om resultatet av hans eller hennes arbete används av andra människor. Först och främst vill jag T för att hjälpa andra människor från alla håll som vill börja investera i binär alternativhandel Varför inte göra detta om jag har möjlighet att göra det här Dessutom skulle jag inte bry dig om extra pengar som jag får genom att sälja mitt system Varför inte mer Pengar är alltid bra Det här är bara två skäl som jag hade vid utformningen av mitt handelssystem den sanna önskan att hjälpa andra och tjäna mer pengar på att göra detta Vad kan vara bättre än de två sakerna för skaparen Pengarna som mina kunder betalar för mig är avgiften För möjligheten att börja handla enklare och mer lönsamt sätt som jag ger dem Så det här är en vinnande situation för båda parter. Allt du behöver göra nu är helt enkelt att börja använda mitt handelssystem i din handel Det är verkligen allt du behöver för att Äntligen bli en bättre näringsidkare och bli av med komplexa saker som vanligtvis inte fungerar Du behöver inte något annat binärt alternativ handelssystem eller binär alternativindikator Kom ihåg att allt du behöver är en EDGE över din mäklare Mitt system ger dig Den här kanten Din sökning efter ett verkligt fungerande system slutar här Du har äntligen hittat det du letat efter Nu är det dags att UNLEASH DIN BEAST. kouropalatic 16 mars 2017. Jag behöver din visdom Jag har frågat en programmerare att göra mig en ea. Ja, det är ett problem Vilket problem har jag den här stora indikatorn som inte återfinns, och du har det från det här forumet rätt Ja, jag förstår det här, det kallas BrainTrend2SigALERT5 Så jag ser att pilarna är ganska korrekta baserat på TMA Linjer men det är korrekt om du följer trenden Så jag sitter hela dagen, titta på diagrammen och agera snabbt när en pil dyker upp. Till exempel När en pil nedåt dyker upp och där sänker trenden, handlar jag ner med utgången 15 minuter. Det fungerar . Men jag behövde agera - fast. Så jag har frågat en programmerare för att skapa en ea som gör det. Nästa fråga var hur ea kommer att veta vad trenden är Jag bad programmeraren att använda Trend Dashboard 2 var i grunden om du fick 3 4 NED - till exempel det finns en downtrend Jag var så fel Trend Dashbo Ard 2 prooved att vara långt bort så jag fick mycket fin OTM. Frågan är, finns det någon indikator som kan se den sista till exempel - 30 minuter och säga när det är en uptrend eller en downtrend jag verkligen skulle behöva dina ljus Och visdom hur det här kan fungera som jag vet det är bra verktyg Det behöver en trendindikator som ser om det här är en uptrend eller en downtrend. Guys, jag är nybörjare så får du inte bli för teknisk på mig också om jag postat i fel sektion Vänligen flytta den till den rätta one. Attached Files. 966 24KB 0 downloads. Binary Option Robot. How to start. Trading Indicators. The Best Auto Trading Robot för binära alternativ. Den ursprungliga binära alternativrobot som endast är tillgänglig på denna webbplats publicerades först i januari 2013 av ett franskt företag och med Hjälp av professionella handlare Syftet med den här mjukvaran är att automatisera handeln med professionella handlare. Genom att använda de bästa metoderna och indikatorerna för att generera binära signaler tillåter Binary Option Robot att automatiskt göra vinster på marknaderna. Binär Alternativ Robot har kopierats flera gånger och Även av produkter som använder exakt samma namn men den verkliga är den franska. Det franska företaget som skapade Binär Alternativ Robot äger upphovsrätt i USA och i EU Så var försiktig och var inte bluff av andra auto-handelsprodukter med samma namn. Mångsidiga Trading Systems. Binary Alternativ Robot kan utföra 3 olika trading systems. Classic System. Most Secure System. Martingale System. Most Lönsam System. Fibonacci System. Most Acc Urate System. Multi platform. Binary Option Robot är alltid med dig Använd hemma på datorn med hjälp av webtrader eller nedladdning av programvaran Använd någonstans på din mobil med mobilwebtrader eller med Android application. Trading valutaväxling på margin har en hög Risknivå och kanske inte är lämplig för alla investerare Tidigare resultat är inte en indikation på framtida resultat Den höga hävstången kan fungera mot dig och för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noga överväga dina investeringsmål, nivå Erfarenhet och risk aptit Möjligheten finns att du kan bibehålla en förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du borde vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel, Och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Detta är Casper Desina Jag är en professionell MQL4-programmerare sedan 2011 jag w Jag spenderar hela tiden på att undersöka olika strategier genom att integrera olika sällsynta kombinationer. Jag har framgångsrikt hanterat många projekt med mitt team, vilket särskilt är att utveckla mest exakta MT4-indikatorer för några populära Binary Options-mäklare för att ge signaler till sina VIP-kunder. Jag skulle vilja Säg mycket stolt över att några världens mest populära binära alternativmäklare är min klient s många fler nya mäklare är också anslutna till min databas nyligen Som professionell kan jag inte avslöja sina namn till dig för nu kan jag inte heller ge mina företagsuppgifter till dig varför eftersom Om du avslöjar dessa uppgifter i något forum än det kommer att göra en väldigt stor skada på mitt företagsrepetition varför, eftersom de indikatorer som jag bestämt mig för att ge dig är slutprodukten av privata projekt som jag har gjort för vissa binära optionsmäklare jag också bekräftar Du att den här webbplatsen inte är mitt företags hemsida det är bara skapat för att bara tjäna seriösa binära alternativ handlare. Nu varför jag är här är För att jag bestämt mig för att tjäna till allmänheten också genom att ge min MT4-indikator Nyligen har jag kommit att lära känna några hjärtkrossande berättelser om få personer, även om min nära vän har försvunnit nyligen efter att ha förlorat alla sina pengar utan att lyssna på mina förslag på grund av hans Ego headed beteende Alla dessa är mycket stora historier som jag inte kan förklara för alla ni människor nu Men efter att ha sett alla dessa saker som jag har observerat är i denna värld Rika människor blir mer rikare Dåliga människor blir mer fattigare vilket leder dem till att begå självmord etc Så Jag har bestämt mig för att bidra med min del åtminstone för en tid för att göra det jämvikts. Om du är intresserad av att ha mitt Binary Bullet 60SEC-system tillsammans med stora betalade binära alternativindikatorer samling, skicka sedan det nominella beloppet på bara 120 så kommer jag omedelbart att skicka Alla dessa system till din Email Inbox. Bara seriösa personer kan kontakta mig via e-post för betalningsmetoderna. Mitt e-post-ID är. Det finns många fler MT4-indikatorer s Ystems Jag har utvecklat sedan 2011 men 4 system bland dem kommer att fungera med rakhyvlar skarpa noggrannhet som jag gillar personligen. Men i början skulle jag vilja ge dig mitt 60 SEC-handelssystem som jag har bytt namn till som binär Bullet 60SEC System efter att ha gjort lite Visuella förändringar för att maskera min ursprungliga version för att göra den oidentifierad av dess ägare s för vilka vi gjorde det specifika projektet men tekniskt strategiskt båda är samma. De flesta av folket kommer att tänka som handel 60 sekunder handlar ingenting annat än självmord, men enligt min stora tekniska Kunskap jag kommer att säga att förutsäga vad som kommer att hända under den kommande 1 minuten är väldigt lätt jämfört med 15 minuter, 30 minuter, 60 minuter. En förutsägelse. Normalt vad alla människor kommer att göra är att de kommer att följa tekniska indikatorer för att ta 60 SEC-affärer i Faktum att det är den stora mixern Det finns många tekniska indikatorer tillgängliga i världen några av dem är verkligen dyraste men tro mig vänner du kommer aldrig att få jämn 45 framgångsskala I det långa loppet om du följer någon av de indikatorerna speciellt för att ta 60 SEC-branscher Är det jag vet, de flesta av er har redan upplevt den här saken Men ibland kommer samma indikatorer att fungera med mest perfektion Anledningen till detta är tekniskt de indikatorerna är mycket Bra men vi behöver ett exakt filter för att ta affärer enligt signalerna för dessa indikatorer, då får vi minst 70-80 framgångshastighet med någon teknisk indikator Men med mitt Binary Bullet 60SEC System får vi mestadels 90 framgångsgrader ibland 80 Framgångsgrad i värsta fall men i kvartalsgenomsnittet kan vi säga att vi får 85 framgångsrika hastigheter hela tiden sedan 4 kvartaler. Det finns inga falska löften som de flesta säljare kommer att ge, det finns ingen magi bakom detta för att få mest exakta Signaler som ger mycket hög noggrannhet Faktum är att mina Binary Bullet 60SEC System kommer att generera många falska signaler, men vi kommer att filtrera dessa signaler med min mest exakta patenterade prisåtgärd Monit Eller MT4-indikator så får vi alltid 85-90 framgångshastighet Du kan kunna ta minst 1 - 2 mest exakta transaktioner på varje valutapar per timme med detta system så bara ett par timmar binär optionshandel är mer än tillräckligt för att nå Dina mål genom att få konsekvent smart inkomst. Följande är skärmbilderna av mitt binära Bullet 60SEC-system på levande marknaden. Om du inte kan se skärmdumparna tydligt kan du hämta dem från följande webblänk BB60SECSCREENSHOTS De genererade signalerna kommer aldrig att repaintas Ingen lagring för att generera signaler. Nya regler att följa - Du kan använda alla betrodda MT4 med demo-konto för att handla med mitt system - Gå till fil - Öppna data mapp från den övre vänstra sidan i din MT4 - Kopiera alla angivna indikatorer till din MQL4 Indikatorer mapp - Kopiera den bifogade filen till din MT4 s mallar mapp - Ladda mallen på 1 minuters diagram - För att ta KÖP position ska du få Köp varning med grön pil Pris Åtgärd Monitor lin E ska vara i grön färg som flyttar UP från 30 nivå till 70 nivå. Du bör inte komma in i handeln om den redan korsat 70 nivå. - För att ta SÄLJNING, ska du få Sälj varning med röd pil. Pris Action Monitor linje ska vara i röd färg Som flyttar ner från 70 nivå till 30 nivå Du ska inte komma in i handeln om den redan överstiger 30 nivåer - Du kan använda valfritt valutapar med 1 minuters diagram för att handla med mitt system - Bästa tiden att använda är 8:00 GMT till 10:00 GMT 1:00 GMT till 3 PM GMT - Var god handla i endast 2 timmar per dag genom att välja någon ovan nämnda tidslucka. Du kan också experimentera dig själv genom att handla i andra GMT-tidpunkter på egen risk. Som en del av våra undersökningar kommer vi även att köpa indikatorerna Från alla tillgängliga externa källor för att studera sin strategi Så tillsammans med mitt Binary Bullet 60SEC-system kommer jag också att ge dig nästan alla tillgängliga för närvarande mest populära betalda indikatorer som en samling. Alla dessa är betalda indikatorer kodade av olika kodare de en Återförsälja varje indikator för 100, en för 250 etc etc osv. Jag är säker på att du också hört talas om de flesta av dessa indikatorer på internet Men jag är ledsen här, jag kan inte avslöja deras namn eftersom det finns en chans att hända onödiga juridiska problem med sin Coders. For min säkerhet skulle jag vilja debitera ett litet nominellt belopp på 120 som inkluderar Bankavgifter Serviceavgifter etc från dig för att ge mitt Binary Bullet 60SEC System tillsammans med enorma närvarande trending mest populära betalda indikatorer samling från olika online-säljare som kommer att vara värd dig Minst 2K 2000 USD Ett detaljerat dokument finns också som kommer att bevisa den faktiska kostnaden för alla dessa indikatorer Så det finns inget instinkt av falska löften från min sida Om du betalar minst det lilla nominella beloppet så kommer du bara känna smärtan till Dela det här systemet med andra du kommer aldrig att våga lägga in det i någon Forex forum. Normalt kommer de flesta av dig att lova att de aldrig kommer att göra sådana saker, ber mig att ge Det utan kostnad Men lyssnar jag inte känner dig personligen så hur kan jag bestämma din karaktär baserat på dina skrifter så att betala det nominella beloppet på 120 är obligatoriskt för att få mitt system. Vi har utvecklat det här systemet för världen s nej 1 Binary Options mäklare vid den tiden kan du inte ens föreställa dig den totala kostnaden för detta projekt. Kom ihåg att jag har samlat in det här 120 nominella beloppet för endast mitt säkerhets syfte, inte för att tjäna några pengar genom att sälja den här produkten eftersom jag är ägare till en framgångsrikt igångsättning Företag som jag genererar mycket bra Intäkter Jag kommer att spendera varje cent från dessa insamlade pengar för att hjälpa fattiga människor genom Charity som jag kommer att göra donationerna regelbundet. Happy Trader 2016 System i 30 minuter Utlösningsalternativ Jag är också villig att ge Ut mitt Happy Trader 2016-system men experimentellt Det här är det mest säkra Shot-systemet som aldrig kommer att misslyckas av någon anledning. Det kommer endast att generera Sure Shot-signalen efter alla tekniska priser Handlingsnyhetsmeddelande kommer överens Faktiskt har vi utformat det här systemet för de stora handlarna som kommer att investera 5K eller mer per handel med 100 spänningsfria Efter att ha lagt handeln kan du koppla av eftersom priset kommer att gå UPP eller NER men slutligen kommer din handel att stänga In Pengarna Detta är helt annat system som bara kommer att leverera 100 mer exakta branscher, så jag vill inte ge det här systemet för alla eftersom jag vill minimera för att ge ut det här systemet så mycket som möjligt. För att få det här systemet måste du skicka ett tomt Emaal med ämnet Happy Trader 2016 Lucky Draw till följande E-post-ID Jag kommer att lägga till din e-post till min månatliga lyckliga teckningsdatabas Min dator tar utdrag i varje månad och väljer endast 5 tur vinnare per månad. Jag kommer att ge mitt Happy Trader 2016-system för Kostnadsfritt för de vinnarna Du kan också försöka efter detta efter att ha fått min Binary Bullet 60SEC-system genom att betala 120 Varför för att du kommer att få det direkt efter att ha betalat 120 är detta också den mest exakta syst Em som kommer med alla närvarande trending populäraste betalda indikatorer samling som bonus som kommer att värda minst inte mindre än 2K Men att få Happy Trader 2016 Systemet är helt beror på turdragen så för att få detta system måste din e-postadress väljas av min Dator bland tusentals e-postmeddelanden.

Comments

Popular posts from this blog

Bäst Binary Option Mäklare 2012 Presidentval Valet

Forex Trading Kontohantering

Actionscript Binära Alternativ